سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

دلیل صدای جیرجیر مبل

اگر هنگام خوابیدن صدای جیرجیر مبل یک موضوع آزاردهنده برایتان شده است و هیچ کس راه حلی برایتان ندارد خواندن این مقاله برایتان کمک کننده است. اگر همه به همه خانه ها در زده اید و جوابی برای دلیل صدای جیرجیر تخت نگرفته اید بهتر است به سراغ اتصالات بروید خصوصا اتصالات پیچ و مهره ای! اگر مشکل از اتصال جوش نیست باید از اتصالات پیچ و مهره ای باشد. صدای جیرجیر لوازم منزل واقعا اگر حل نشود می تواند بر روان همخانه ها تاثیر بگذارد!

اگر شما نیز در منزل خود از کابینت MDF استفاده می‌کنید حتما پس از مدتی با باز و بسته کردن درب کابینت خود در آشپزخانه یا در سرویس بهداشتی خود با صدای جیر جیر مواجه شوید که تکرار آن هر دفعه بیشتر روی اعصاب شما باشد! به شما طامینان می‌دهیم که بیش از نود درصد مواقع این صدا از پیچ اتصال دهنده درب به کابینت است.

نکته ای که اول مقاله باید دانست این است که اگر تمام راه ها به بن بست خورده است به احتمال بالا مشکل از نصب فروش پیچ ام دی اف فله ای است.

راه اول

اگر کابینت شما لولا داشته باشد می‌توانید از روغن برای روان کردن آن استفاده کنید. به این ترتیب که با استفاده از آب پاش روغن را در لولای درب کابینت اسپری کنید و درب را باز و بسته کنید تا روغن تماما به خورد لولا برود. پیشنهاد می‌کنیم از روغن دان مخصوص برای این کار استفاده شود.

چنانچه در شما از پیچ ام دی اف برای اتصال استفاده شده باشد ابتدا باید پیچ را باز کرده و آ را بررسی کنید تا در صورت خرابی نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

راه دوم

اگر پس از روغن کاری صدای جیر جیر لولا درب کابینت همچنان ادامه دار بود، میخ‌های لولا را به کلی دربیاورید و در ادامه به دنبال میخ هایی که گرد شده اند و دور صفحات لولا مانده اند، بگردید. این میخ لولا، در حقیقت صفحات لولا را روی هم نگه داشته است.

در ادامه میخ را در جهت عقربه ساعتی و عکس آن با پیچ گوشتی بلند بچرخانید تا دربیاید. توصیه میکنم با حتیاط این کار را انجام دهید. پس از اینکه میخ لولا را درآوردید به خوبی با سیم ظرفشویی بشورید و در ادامه آن را در جای خود قرار دهید و روی آن روغن بمالید.