سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

واشر چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم به بیان ساده ای تعریف کنیم که واشرها چه چیزی هستند، باید بگوییم حلقه هایی هستند که در شکل های مختلفی تولید شده و در صنایع گوناگون استفاده می شوند. در واقع واشرها از نظر قطری که دارند و ضخامت شان با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در اکثر مواقع واشرها از ترکیبات گوناگونی ساخته می شوند و بر روی آن ها عبارتی از جمله stainless steel درج می شود. در ادامه با چند مدل از واشرها آشنا شده و در خصوص هر کدام توضیحاتی را ارائه می کنیم.

 

واشر سیل کننده

به واشرهای سیل کننده  Sealing Washer هم گفته می شود و در واقع برای آب بندی استفاده می شوند. این واشر با کمک یک لایه فلزی، به خوبی عمل آب بندی را انجام می دهد. به عبارتی زمانی استفاده از این واشر اهمیت پیدا می کند که احتمال خروج آب یا هوا وجود داشته باشد.

 

واشر لپ پر

زمانی که از نظر فضا محدودیت داشته باشید، واشرهای لپ پربه کمک شما خواهد آمد، چرا که به کمک یک بریدگی که در یک طرف خود دارند می توانند در فضاهای کوچک به خوبی جای بگیرند.


واشر قفل کننده گوه اى

واشرهای قفل کننده گوه ای برای زمانی که ارتعاش و نوسانات زیادی وجود داشته باشد بسیار ایده آل هستند و قسمت های مختلف آن به خوبی  داخل یکدیگر قفل می شوند. علت نام گذاری این نوع از واشر در واقع قسمتی از آن است که دارای گوه میانی می باشد.

 

واشر قفلى دندانه خارجى

این دسته از واشرها نسبت به انواع داخلی توانایی تحمل بار بیشتری دارند که به دلیل بیشتر بودن سطح مقطع آن ها نیز می باشد. این دسته ها از واشرها، مانند  واشر قفل کننده داخلى برای جلوگیری از باز شدن مهره ها در اتصالات استفاده می شوند.

 

برای مشاهده انواع واشرها و خرید واشر اینجا کلیک کنیک