سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

استاندارد و گرید پیچ و مهره چیست؟


به کمک کلاس پیچ که به آن گرید پیچهم گفته می شود می توان مشخصات پیچ را مشخص نمود. به عبارتی در بین حجم زیادی از تنوع پیچ و مهره ها که تولید و عرضه می شوند، لازم است با هر نوع با توجه به کاربردی که دارد، به کمک مشخصه ای که به  آن گرید گفته می شود، تعیین شود که برای چه کاری مناسب است چرا که هر نوع پیچی کارکرد خاص خود را دارد و نمی توان پیچ و مهره ها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد. در واقع کلاس پیچ ها در استانداردهای مختلف حتی با یکدیگر فرق می کند.

به زبان ساده تر می توان این طور توضیح داد که گرید پیچ یک عدد اعشاری است که بزرگ بودن آن بیشتر بودن کربن در آن و به عبارتی بالاتر بودن استحکام و مقاومت پیچ را نشان می دهد.

امیدواریم درک درستی از گرید پیچ پیدا کرده باشید و با این اطلاعات بتوانید قبل از خرید پیچ و مهره در مورد گرید و استانداردی از پیچ که برایتان کاربردی است، تحقیق کنید. هم چنین برای خرید مهره از جهان پیچ صنعت می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.