سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

روش های باز کردن پیچ های زنگ زده

همانطور که می دانید فلزات پس در گذشت زمان در صورتی که در تماس با آب و رطوبت قرار بگیرند، زنگ می زنند و این موضوع می تواند کیفیت و کارایی آن ها را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بدهد. به همین خاطر بهتر است تا جایی که امکان دارد از زنگ زدن پیچ و مهره ها جلوگیری کنید اما اگر با پیچ های زنگ زده ای مواجه هستید، در این مطلب به شما کمک میکنیم تا با راهکارهای کاربردی پیچ های زنگ زده را باز کنید، چرا که باز کردن این پیچ ها به آسانی که فکر می کنید نیست و به راهکارهایی نیازمند است.


از مایع ضد رسوب استفاده کنید

این مایع علاوه بر اینکه برای از بین بردن رسوب در سرویس های بهداشتی به کار می آید، برای باز کردن پیچ های زنگ زده نیز کمک کننده است. کافیست مقداری از این مایع را بر روی پیچ بریزید و اندکی صبر کنید و سپس ضربه کمی به پیچ بزنید تا شل شده و جدا شود.


از سرکه کمک بگیرید

اگر محدودیت زمان ندارید، می توانید مقداری سرکه را بر روی پیچ زنگ زده بریزید و چند ساعت صبر کنید. البته اگر پارچه ای را به سرکه آغشته کنید و در محل قرار دهید سریعتر شاهد نتیجه خواهید بود. بعد از گذشت زمان می توانید با استفاده از پیچ گوشتی به آسانی پیچ زنگ زده را خارج کنید.


استفاده از نوشابه!

شاید باور نکنید ولی از آنجایی که نوشابه حاوی مقدار زیادی  اسید ارتو فسفوریک است می تواند زنگ زدگی های سطح پیچ را از بین ببرد و به شل شده پیچ کمک کند. برای این منظور مقدار مناسبی از نوشابه را بر روی پیچ ریخته و صبر کنید و بعد با ضربات کمی شاهد شل شدن پیچ خواهید بود. برای خرید انواع پیچ و مهره می توانید به وبسایت جهان پیچ صنعت مراجعه نمایید.