سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

مقاله در مورد انبر پرچ

به دنبال اتصال دائم هستید و چیزهایی در مورد انبر پرچ شنیده اید؟ اگر می خواهید با نحوه کار انبر پرچ و همه چیز در مورد انبر پرچ آشنا شوید خواندن این مقاله در مورد انبر پرچ در پارسی بلاگ جهان پیچ صنعت می تواند به شما در این زمینه کمک کننده باشد. با ما برای مطالعه بیشتر در مورد انبر پرچ همراه باشید.

همه چیز در مورد انبر پرچ

در بسیاری از مواقع شما نیاز به داشتن اتصالی دائم و محکم دارید که به راحتی از هم جدا نشود حتی با دخالت دست! برای این منظور معمولا از پرچ‌ها و میخ‌های فولادی استفاده می‌شود. نیاز به سرعت در اتصال نیز خود می‌تواند دلیلی بر استفاده از این نوع اتصال‌های دائم باشد به خصوص اینکه دستگاه‌های مختلفی در انواع مختلف برای اتصال دادن پرچ‌ها وجود دارد. یکی از این دستگاه ها انبر است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

انبر برای اتصال دائم

متصل کننده دائم یا انبر، ابزاری است برای اتصال دو ورق آهن که این اتصال میخ پرچ کردن نامیده می شود و به همین دلیل به این دستگاه،پرچ کن می گویند. معمولا انبرها می‌توانند انواع اتصال دهنده‌های دائم را مورد استفاده قرار دهند اما اغلب برای استفاده و اتصال میخ پرچ انبری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عمل پرچ کردن،به وسیله میخ های پرچ با قطرهای مختلف،به وسیله پرچ کن بادی و یا دستی انجام می شود. سایزهای رایج میخ های پرچ،3 و5و7 می باشد.دستگاه های پرچ کن دارای پستانک هایی می باشند که میخ در آن ها قرار گرفته و عمل پرچ انجام می شود و براساس سایز میخ پرچ مورد استفاده باید انتخاب شوند.