سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

اتصالهای دائم با چکش

هنگامی که می‌خوام دو ورقه آهنی، آلومینیومی و یا یک قطعه چوب را به محلی متصل کنیم چندین راه برای اتصال آن داریم؛ البته این راه و روش‌های متفاوت می‌تواند بسته به محل اتصال نیز تغییر کند، اما با این وجود برای اتصال بیشتر مولفه دائمی بودن یا نبودن یک اتصال مدنظر است. اگر بخواهیم از اتصال‌های غیر دائم نا ببریم می‌توان برای نمونه به به اتصال‌های که با پیچ های مختلف صورت می‌گیرند اشاره کرد. این درحالیست که در مواقعی ما نیاز به یک اتصال محکم تر و دائمی تر داریم که در عین حال در بازه‌ی کوتاهی باعث وصل شدن ورقه‌ها و یا دیگر وسایل به محل مورد نظر شود.

 

انواع پرچ چکشیانواع پرچ چکشی

اتصال دائم با چکش

بله، ما در مقالات قبلی مجموعه پیچ و مهره جهان پیچ صنعت دز همین وبسایت ویرگول گفتیم که می‌توانید از پرچ در انواع مختلف آن استفاده کنید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هزینه کم و با استفاده از دستگاه پرچ کن این اتصالات برقرار می‌شود. اما اگر پرچ کن در دسترس نباشد و یا نخواهید برای تهیه این ابزار هزینه اضافی بپردازید باید چکار کنید؟!