سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

ایجاد اتصال دائم با میخ پرچ چگونه است؟!

گاهی اوقات نیز ممکن است شما برای اتصال دو ورق یا قطعه به هم تنها به یک طرف آن دسترسی داشته باشید و نتوانید از پیچ و مهره استفاده کنید! در این مواقع نیز از اتصال‌های دائم که اکثرا یک طرف نیز هستند می‌توان استفاده کرد.

اگر بخواهیم از متداول‌ترین ابزار آلات اتصال دائم نام ببریم میخ‌های فولادی و میخ پرچ در بالای این لیست قرار خواهند گرفت. میخ‌های پرچ و میخ‌های فولادی انواع مختلفی دارند که در ادامه این مقاله مگاپیچ در وبسایت ویرگول به آن اشاره خواهیم کرد.

از دید علمی میخ پرچ می تواند تنش برشی را تحمل کند و این در حالی است که پیچ ها تنش محوری را تحمل می کنند به همین دلیل است که پرچ ها را یک اتصال دائم می دانند. توجه داشته باشید که درست است که اتصال با میخ پرچ یک اتصال دائمی است اما گاهی می‌تواند به دلایلی این اتصال را دچار خرابی کند، برای نمونه اگر میخ پرچ از آلیاژ با کیفیت پایین ساخته شده باشد هم می تواند دچار خوردگی شود و هم می تواند اتصال را خراب کند. همچنین اگر تعداد میخ پرچ در فاصله مناسب استفاده نشود می تواند اتصال قطعات را دچار خرابی کند.

https://virgool.io/@jahanpich/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%DA%86-%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%DA%86-uoesbgfohf1m